INFINITE PARADISE ∞
Paradise


I'm Infinite Lover. L is mine. Beware!. Capital L.O.L. Be nice here, dear. :) Really appreciate you. Thanks, cutie. entry about link stuff free follow +




{Skins: Mayra}
27 Hari Lagi~!
12.16.2013 | 0 Comments

 
Hye hye hye...~! Whats up? Fuh! Fuh!.. Perghh .. berhabuk kot blog ni. Lama tak update katakannn... Haha, sepatutnya semalam lagi aku dah updet blog untuk K.A aku ni, but masa tak mengizinkan.. Waduh~~ .. Semalam dia cakap, lagi 28 hari lagi dia nak duduk rumah and mengulang, Pergh, kira jugak.. Kata tak stay?? *angkat kening*.
 
And hari ni dia pergi SBI tuk amik result Tahriri n Syafawi. Mesti berdebar gila kan?.. Haha. Aku pun sama masa nak tahu keputusan. Alhamdulillah,.. lulus. Ni aku yang lulus. K.A? Jangan lupa inform saya eh, K.A.. Haha.
 
Okayy, tak tahu nak cakap apa lagi dah.. Lampu merah dah menyala. STOP!! Bye, wassalam.. :)

Labels:

Post a Comment