INFINITE PARADISE ∞
Paradise


I'm Infinite Lover. L is mine. Beware!. Capital L.O.L. Be nice here, dear. :) Really appreciate you. Thanks, cutie. entry about link stuff free follow +




{Skins: Mayra}
Aisyah or Machine.~
12.19.2013 | 0 Comments

 
Hello~ Hai~.. Wazzap ? Ekceli, hari tu , korang dah jumpa kan pemilik blog ni ? Bhaha.. blog ade 2 org guna. Iaitu, me, machine gun and K.A. Haha, 2 hati satu jiwa katakann..~~ Apa kaitann?
 
Tetiba aku rajin nak update entri tuk blog ni. Entahlh, i dont feel like to ppost any entry on my own blog. Perghh, bila machine gun sudah mula speaking, semua benda jadi huru hara~! Haha, just kidding. Aku pun tak tahu kenapa aku malas nk update blog sendiri. Mayb sebb aku takde idea kott~~.. Mayb..?
 
Uwaaa~!!!! Malas lh nk update blog sendiri. Ni pun sje nk isi mse lapang. Kat FB bkn ade sape pun yang lynn.. Okayy, harap korg dpt bezakn yang mne stu K.A yng mne satu machine gun kayy..? Memang agak pening dengan blog ni. Tapi, penggunaan aku di sini, aku eja 'aku' , aku. K.A aku, eja 'aku' , aq. Kayy ? Dpat bzakn ? Tak dpt ? Kayhh , just tengok entri lama dia yang bertajuk...
jeng jeng jeng~!! It's me.. Yeah. kat situ korang boleh tengok perbezaannya.
 
Kat situ jugak die dah intro diri die,,.. So, takde yng perlu dikelirukan lagi kan? Okayy, stop here. bye, tata. wassalam~! :))

Labels:

Post a Comment